Conform Ordonantei OUG 34/04.07.2014 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță: ”Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.”
Pentru a iniția și finaliza un retur trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea FORMULARULUI DE RETUR din această pagină. Formularul de retur se completează online cu datele aferente comenzii dumneavoastră.
Costul transportului aferent returului, revine in sarcina clientului.
Coletul poate fi expediat prin intermediul oricarei firme de curierat rapid (ex: FAN Curier, Cargus, Sameday, Nemo Express, DPD, GLS). NU ridicăm colete de la POȘTĂ și totodată NU ridicăm colete cu ramburs sau plata transportului direcționată către firma noastră!
Produsele trimise pentru schimb sau pentru restituirea sumei de bani, trebuie să fie recepționate și verificate de noi în primul rând și in cel mai scurt timp veți fi contactați de operatorii noștri pentru confirmare. Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat sau pentru restituirea contravalorii produsului returnat. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs (la primirea coletului), online (înaintea expedierii coletului), sau prin transfer bancar. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice de la data receptionarii și confirmării de către noi a returului prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur.
În situația în care se dorește schimbarea produsului NEFOLOSIT, produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, documentația completa, cu etichetele intacte, deoarece și ambalajul conține elemente de autenticitate ale produsului și producătorului, conferind clientului garanția că produsul este original). Produsele nu trebuie să prezinte urme de utilizare, sau sa fie desigilat.
In situatia in care vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă probleme / defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa ADYSIM prin intermediul formularului de CONTACT sau telefonic 0731 639 210, pentru a reclama această situaţie şi ne vom asigura că produsul este înlocuit cu un produs nou sau banii va vor fi rambursați în cel mai scurt timp. Doar în această situație, costurile de retur şi de transport, sunt suportate de către ADYSIM.
Adresa pentru RETUR produse:
Destinatar: S.C. ADYSIM S.R.L
Com Afumati, str. Petrachioaia 36
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:
S.C. ADYSIM S.R.L prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale pentru:
- executarea contractului încheiat cu dumneavoastră, care include și returnarea produselor/restituirea sumelor ca urmare a acceptării serviciului de retur, conform prevederilor legale/condițiilor menționate mai sus;
- pentru conformarea cu normele, reglementările legale.
În cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, angajații S.C. ADYSIM S.R.L vor proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/stornare). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare.